BRD retrage cecurile în valută și operațiunile prin contact center

BRD a anunțat la sfârșitul anului trecut că urmează să retragă din portofoliul de oferte cecurile în valută și operațiunile prin contact center, fără a oferi o explicație în acest sens.

Advertisement


Potrivit unui comunicat remis reacției, BRD Groupe Société Générale anunță retragerea din oferta băncii a următoarelor servicii adresate clienților persoane fizice:
CECURI ÎN VALUTĂ
Sunt avute în vedere

  • Remitere la încasare a cecurilor bancare;
  • Emitere de cecuri trașe către Société Générale;
  • Plata în numerar a cecurilor de călătorie;
    OPERAȚIUNI SUBSCRISE PRIN CONTACT CENTER
    Sunt avute în vedere
  • Viramente intrabancare și interbancare atât în RON cât și în valută;
  • Schimburi valutare între conturile care aparțin clientului în calitate de titular;Plata facturilor doar din contul curent în RON;
  • Lichidarea și constituirea de depozite la termen, prin intermediul unui transfer dintr-un sau către un cont curent deschis pe numele clientului;
  • Transmitere de extrase de cont prin intermediul e-mail-ului;
  • Alegerea și modificarea condițiilor contractuale pentru serviciile Plăți Programate/Simplis Facturi/Simplis Debit aferente conturilor curente deschise la BRD;
  • Transmitere de token digipass.
    Potrivit observatorilor din domeniul bancar, măsura ar avea de-a face mai degrabă cu cerințe legate de cererea de asemenea produse, dar și de standardele de securitate a tranzacțiilor pe care BRD dorește să le ofere clienților persoane fizice. Multe din ofertele respective ar putea prezenta diferiți factori de risc pentru clienți, de unde și decizia băncii de a le scoate din circuitul operațiunilor bancare.
    BRD a fost recent declarată la Londra, de către revista The Banker, ‘cea mai bună bancă din România’. ’’The Banker’’ este o publicaţie financiară recunoscută în domeniu, axată pe domeniul bancar şi pe cel al pieţelor financiare. Premiile ’’The Banker’’, acordate anual, recompensează instituţiile financiare cele mai performante şi cele mai bune bănci din peste 100 de ţări.
    Între criteriile care au contat în desemnarea celor mai bune bănci din această parte a Europei se numără capacitatea de adaptare la mediu, profitabilitatea, calitatea parteneriatelor strategice cu clienţii, competitivitatea şi caracterul inovativ al ofertei comerciale.
    «În 2017 și în prima jumătate a anului 2018 am valorificat combinația între gama noastră de produse, politica atentă de management al riscului și un efort susținut în vederea îmbunătățirii servirii clientului, ceea ce ne-a permis să obținem rezultate comerciale și financiare foarte bune. Acest premiu le aparține, în egală măsură, salariaților și clienților noștri, cărora le mulțumesc”, a declarat François Bloch, Directorul General al BRD.

Advertisement

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More